niedziela, 11 października 2015

Tort marchewkowo-pomarańczowy


Pomysł na ten tort zaczerpnęłam z książki z potrawami wegetariańskimi. Właściwie to podstawowy przepis był na ciasto marchewkowe, ale tak się składa  że  dwa dni temu miałam urodziny i postanowiłam uraczyć koleżanki z pracy tym zdrowym tortem, bo wszystkie dbają o linię ;) Jak już zapewne zauważyliście wszystkie przepisy na tym blogu są proste, ten również taki będzie. Uwierzcie mi uwielbiam gotować i piec ale mimo wszystko nie chcę spędzać połowy mojego życia w kuchni! Nie mam zamiaru się rozpisywać, więc z poniższych składników ubijacie masę. Po wyłączeniu miksera dodajecie tylko starte 2 marchewki i garść żurawiny suszonej. Pieczenie trwa 60 minut w nagrzanym do 180 st. piekarniku. Po wystudzeniu przekrajamy ciasto wzdłuż i przekładamy kremem, który macie podany poniżej. Smaczności :)

Składniki :
225 g masła
1 szkl. cukru
4 jajka
250g mąki
1 łyżeczka pr. do pieczenia
skórka z pomarańczy
2 starte marchewki
garść suszonej żurawiny

Krem:
serek Philadelphia
sok z połowy pomarańczy
cukier puder wedle uznania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz