niedziela, 13 kwietnia 2014

Deser jogurtowy

 Wczoraj przedstawiłam Wam przepis na domową konfiturę truskawkową. Napisałam, że jest idealna do pieczywa, ale też do deserów. No i dzisiaj pokażę Wam szybki i łatwy sposób na zdrowy deser, który może być też przekąską.


Zdrowy deser jogurtowy

Składniki:
- gęsty jogurt naturalny albo jogurt grecki
- domowa konfitura owocowa ( tutaj truskawkowa)
- płatki zbożowe, crunchy lub pokruszone ciasteczka
- listki świeżej mięty

Ten deser najładniej prezentuje się w pucharkach, albo kieliszkach do szampana, których ja właśnie użyłam. Chodzi o to, żeby wszystkie warstwy naszego deseru były widoczne. I tak na spód układamy warstwę pokruszonych ciastek, albo płatków. Ja miałam akurat herbatniki w czekoladzie, więc je pokruszyłam. Następnie nakładamy jogurt, a na nim konfiturę, jeszcze raz jogurt, na koniec warstwę ciasteczek. Do dekoracji proponuję listek świeżej mięty.

Dla przypomnienia tutaj jest przepis na konfiturę:
http://slodkiegocos.blogspot.com/2014/04/domowa-konfitura-truskawkowa.html

Możecie też użyć świeżych owoców, pozostawiam to Waszej wyobraźni:)









Smacznego :)

Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz